tirsdag den 10. juli 2018

Introduktion


Jeg hedder Rebecca, jeg er 24 år gammel og jeg elsker den smukke verden som vi lever i. 
Jeg har altid rejst meget, ikke kun i udlandet, men også rundt i Danmark. Derfor har jeg valgt at lave denne blog, med forskellige indlæg med billeder, beskrivelser og guides fra de forskellige steder jeg besøger. Noglegange vil indlæggene kun bestå af billeder, andre gange vil der følge en guide og beskrivelse med. Jeg kom på ideén til denne blog, da jeg selv bruger meget tid på at læse andres personlige anbefalinger inden jeg begiver mig ud på en rejse, da jeg synes det oftest er her man kan indhente de bedste råd. Da jeg selv har været mange steder, og har mange gode råd og anbefalinger at give af, tænkte jeg at jeg ville samle det hele på en blog!
Jeg går ikke så meget op i at min blog skal være perfekt og selvom jeg har stor interesse i fotografi, vil mine billeder ikke altid være perfekt opstillet eller redigeret, tværtimod er formålet at vise de forskellige steder jeg begiver mig hen og give mine upolerede og personlige beretninger fra hvad jeg oplever.
Jeg håber i vil følge med! 
// Rebecca

Ingen kommentarer:

Send en kommentar